آیا گربه ها به غذای مرطوب نیاز دارند؟

آیا گربه ها به غذای مرطوب نیاز دارند؟

فواید غذای مرطوب گربه

اگر گربه شما عاشق خوردن غذای خشک است ، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا گربه ها در رژیم غذایی خود نیز به غذای مرطوب نیاز دارند یا خیر. به طور کلی ، غذای خشک دارای رطوبت کمی است ، بنابراین گربه شما باید آب را از منبع دیگری مانند کاسه آب دریافت کند. اگر نگران هیدراته نگه داشتن گربه خود هستید ، تغذیه غذای مرطوب و خشک یک راه عالی برای اطمینان از آب بیشتر او است. برای آگاهی از مزایای غذای مرطوب گربه بر سلامت گربه خود ، ادامه مطلب را بخوانید.

فایده غذای مرطوب گربه

اگر از خود می پرسید که آیا گربه شما به غذای مرطوب نیاز دارد یا نه ، در اینجا سه ​​روش وجود دارد که می تواند برای گربه شما مفید باشد.

1. گربه را هیدراته نگه می دارد.

آیا می دانید گربه ها در طبیعت تمایل دارند از ایستادن آب خودداری کنند؟ این به این دلیل است که معمولاً محل پرورش باکتری ها و حشرات است. بنابراین ، بسیاری از گربه ها در مورد نوشیدن آب از یک کاسه یا ظرف دچار مشکل می شوند.

با این حال ، آب برای سلامتی گربه بسیار مهم است و 60 درصد بدن گربه شما را تشکیل می دهد. بنابراین ، باید مطمئن شوید که گربه شما روزانه آب کافی دریافت می کند.

اطمینان از تامین روزانه آب شیرین گربه می تواند به شما کمک کند. همچنین می توانید از طریق تغذیه غذای مرطوب گربه ، مصرف آب او را افزایش دهید. در حالی که غذای مرطوب گربه به طور کامل جایگزین آب نمی شود ، می تواند به هیدراته نگه داشتن گربه شما کمک کند.

2. به ارتقای توده بدون چربی بدن کمک می کند.

غذای مرطوب گربه به طور معمول سرشار از پروتئین است که به حمایت از ماهیچه های قوی کمک می کند. همچنین می تواند به حفظ توده عضلانی در طول زندگی گربه کمک کند – از بزرگسالی تا سالهای آخر زندگی گربه.

وزن بدن گربه شما از توده بدون چربی بدن (LBM) و توده چربی تشکیل شده است ازماهیچه ها ، رباط ها ، استخوان ها و اندام ها، همه بخشی از LBM هستند. اندام ها و ماهیچه ها منابع اصلی فعالیت متابولیک هستند که به حمایت از عملکردهای حیاتی مانند ایمنی ، تحرک و موارد دیگر کمک می کند.

3. به زمان غذا تنوع می بخشد.

بسیاری از مردم از خوردن یک وعده غذایی روزانه خسته می شوند. به همین ترتیب ، گربه شما می تواند از غذای خود خسته شود. تغذیه فقط با غذای خشک ممکن است اشتیاق گربه شما برای تنوع را برطرف نکند.

به دلیل وعده های کوچک غذای مرطوب گربه ، می توانید انواع طعم ها را به راحتی امتحان کنید تا ببینید گربه شما عاشق چه چیزی است. نه تنها طعم های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، بلکه می توانید بافت های مختلف را نیز انتخاب کنید – از پته گرفته تا غذای مرطوب گربه در یک شیرینی دلپذیر…

سایر مزایای غذای مرطوب گربه

غذای مرطوب گربه بسیار قابل هضم است و حاوی تمام مواد مغذی ضروری مانند غذای خشک است. این شامل ویتامین ها و مواد معدنی مانند:

  • آهن. برای حمایت از خون و بافت سالم.
  • فلز روی. که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و چشم ، پوست و استخوان ها را حفظ می کند.
  • بیوتین برای تنظیم آزادسازی انرژی از غذا و ارتقاء پوست سالم با حفظ یکپارچگی پوست.

بنابراین ، آیا گربه ها به غذای مرطوب نیاز دارند؟ این یک ضرورت نیست ، اما ترکیبی از غذای مرطوب و خشک می تواند مزایای هر دو را به گربه شما برساند. غذای مرطوب می تواند مصرف آب گربه را افزایش داده و طعم های متنوعی به او بدهد. از طرف دیگر ، قلوه سنگ می تواند به تمیز نگه داشتن دندان های او کمک کند. محصولات غذای مرطوب گربه ما را بررسی کنید تا محصولی را پیدا کنید که گربه شما آن را دوست دارد.

استفاده از مطالب آرکاپت برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام آرکاپت و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آرکاپت تعلق دارد.