آموزش نحوه دستور به توله سگ

آموزش نحوه دستور به توله سگ

1-کلمات شروع و پایان برای سگ خود انتخاب کنید وقتی انتظار دارید توله سگ شما بماند و یک کلمه آزاد برای استفاده انتخاب کنید ، مطمئن شوید که “بماند”. برخی از مثالها عبارتند از “ok” ، “آزاد” . سگ شما این کلمه را یاد می گیرد و می فهمد که می تواند موقعیت را ترک کند. اگر یک کلمه را انتخاب نکنید ، آنها را گیج می کند. این شما را ناامید می کند زیرا ممکن است احساس کنید آنها گوش نمی دهند ، در حالی که نمی دانند شما به چه دستوری نیاز دارید.

2-از غذاهای کوچک و خوشمزه مثل تشویقی زیاد استفاده کنید. این نوع رفتار با سگ باعث می شود جلسه آموزش راحت تر باشد. این خوراکی ها را فقط برای جلسات آموزشی رزرو کنید و از غذاهای مختلف برای پاداش سگ خود برای سایر رفتارهای خوب استفاده کنید.

3-اغلب تمرین کنید و از محیط های مختلف استفاده کنید. برای تمرین دستور از قسمت های مختلف خانه ، حیاط جلو و حیاط خلوت خود استفاده کنید. هنگامی که احساس کردید سگ شما به شما توجه می کند و دستور را درک می کند ، می توانید به مکان های دیگر بروید.

4- هنگامی که سگ شما دستور طولانی مدت را انجام می دهد ، فاصله خود را افزایش دهید. وقتی نشانه را نشان می دهید ، چند قدم به عقب یا پهلو بروید. با افزایش فاصله ، شما به طور فعالانه به سناریوهای آینده فکر می کنید. این همچنین پیوند شما را با یکدیگر بهبود می بخشد زیرا سگ شما، شما را تماشا می کند و منتظر کلمه انتشار است.

5-اطمینان حاصل کنید که همه افراد خانواده از کلمات یکسان استفاده می کنند. به عنوان مثال ، اگر یکی از اعضای خانواده از نسخه “همه خوب است” استفاده می کند و شما از “خوب” استفاده می کنید ، ممکن است سگ آن را کاملاً درک نکند. این باعث می شود سگ شما گیج شود و باعث ناامیدی دیگران شود. هنگام آموزش نشانه های کلامی ، استفاده از وضوح و یک کلمه ضروری است.

استفاده از مطالب آرکاپت برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام آرکاپت و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آرکاپت تعلق دارد.